onsdag 4 mars 2015

Pastell i Örgryte




 
 
 
 
I den senaste Allt i Hemmet kan du nu se och läsa om Marias vackra pastellhem i utkanten av Göteborg.
 
Ett reportage gjort av mig och min kära kollega Anna Mård som den här gången även resulterade i ett omslag på tidningen.
 
Vilket alltid är extra kul!
 
 
 
 
 
 
Marias hem är en charmig blandning av alla tänkbara pasteller i en skön mix av både design och loppisfynd.
 
Du kan se en del av reportaget HÄR på Allt i Hemmets hemsida och givetvis ännu mer i tidningen, nr 3.
 
 
Kram Susanne  
 


3 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Åh vad roligt att det går så bra Susanne! Grattis till ett cover! Bra jobbat!

Stor kram Jes

Anonym sa...

Hej Helena :)

Jag har följt din blogg ett bra tag nu och har verkligen blivit helt förälskad i sättet du får detaljer i hemmet att sticka ut och får fram det vackra i alla sorters ting. Mitt företag har precis lanserat vår senaste eleganta designprodukt i svarta, vita och guld-detaljer.

Eftersom du bloggar om vackra saker, och har en cool stil som passar vårt varumärke, får du gärna välja ut en färg och modell du gillar.

Maila mig på johanna@sudio.se om det hade varit intressant så kan jag berätta mer och skicka bild på våra produkter!

Ha en bra dag! :D

Johanna

Annica sa...

Så kul att följa din blogg! Önskar endast det var lite mer inspiration och nyheter inom badrum så man vet lite om vilket kakel/klinker som är på gång! :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin