måndag 10 februari 2014

resting afternoon



Nu har jag bloggat lite, skrivit lite text och hängt upp en tvättmaskin. Tre aktiviteter som gjorde att jag blev helt slut...

Det är inte lätt att vara förkyld alla gånger. Nu blir det tre andra aktiviteter, dricka te, vila och läsa lite grann.




Det blir till att krypa upp i sängen resten av kvällen för att försöka pigga på mig snabbt.

Ska ju iväg på roligheter på onsdag igen. Då åker jag och Helena på en tillställning för tidningen Lantliv som fyller 15 år och det vill jag ju inte missa.




Ska försöka koppla av utan internet, en liten stund i alla fall. :)

Kram på er!

Resting the rest of this day, trying to get rid of this Cold I've got right now.
Have a nice day sweet ones! ♥

Susanne

8 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att du blir trött av att hänga upp en tvättmaskin hi, hi! Skämt åsido, krya på dig till onsdag! Verkar vara något man inte skulle missa om man nu fått chansen :-)

hemma hos lilla mej sa...

Inte skoj att vara sjuk .Sänder dej massor av krya på dej kramar Rita

Annas skattkammare sa...

Krya på dig Susanne!!
Kram Anna

Seawashed sa...

I so love your style. You will always be a favorite of mine and though I do not always comment, I never miss a post. xxo

me and alice sa...

Hej anonym!
Hahaha, ja visst kan det vara tungt. I dag mår jag nästan prima i alla fall!
Kram Susanne

me and alice sa...

Tack för omtanken Rita och Anna!
Stora kramar till er!

Susanne ♥

me and alice sa...

Thank you sweet Kerrie and likewice!
Love your style too! ♥

Susanne xoxo

Gabriella sa...

Vilka fina bilder! Rackarns förkyldningstider, krya på dig nu,

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin