torsdag 28 november 2013

evening mix

 
 
I dag har det varit hektiskt, men jag har hunnit massor vilket är toppen!
 
 


Hann till och med ta en snabb tur till skogen.
 
Där plockade jag med mig diverse naturmaterial att ha hemma och dekorera med. Det blev några grenar med tall, gran med mera.
 
 
 
 
 I morgon blir det full rulle igen. Först en tur med Alice till skolan och sedan ska vi till ortopeden med hennes onda axel. Efter det ska jag hem och fotografera ett litet jobb. Ja och sedan har nästan hela dagen gått igen.
 
Tänk vad det går undan nu, om bara några dagar är det redan december!





Nu ska jag krypa till sängs och läsa en liten stund. Det brukar bli en väldigt liten stund för när jag väl lagt mig tar det inte många minuter förrän jag sover som en stock.
 
Sov så gott, vi ses i morgon!
 
...............
 
Have had a busy, but very fun day. I also went to the forest to fetch some pine etc. to decorate the house with.
 
There will be quite a lot to do tomorrow as well, and in the afternoon I have a photoshoot.
 
sleep - tight - everyone - see - you - tomorrow
 
Susanne xoxo


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin