lördag 11 augusti 2012

great - for - everyday - use





Har skaffat nya decilitermått som både är användbara, snygga och perfekta att alltid ha nära till hands på köksbänken.

Jag vet inte hur det är hemma hos er, men här försvinner alltid dom där måttsatserna som sitter ihop med en ring. Alltid är det någon del som saknas. ;)


(Pris för fyra delar 245:-)


Nä mina vänner u är det dags för middag här i huset! Kyckling står på menyn i dag...

kramelikram!

......................

Today I bought a new set of measurements to the kitchen. Good looking ones, for everyday use! I found them here!

happy - saturday - sweet - friends

Susanne



4 kommentarer:

Marthina, Holmbytorp sa...

Så fina, mycket snyggare än plastdito! Kram Marthina

Mitt Vita Sköna Hem sa...

Mina står oxå framme och används dagligen! Ett super bra köp...

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vilka fina mått!! Blev väldigt avundsfrisk må jag säga!! Kram!

Anonym sa...

These are sweet!


Ciao bella.
Creative Carmelina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin