måndag 12 juli 2010

Cozy outside...

Superfina randiga dynor finns på Jysk för bara några tior styck...

Jag är en krångelmajja! Så fort solen skiner , ja då bär jag ut dynor och kuddar i massor på våra uteplatser och spänner upp parasoller...
Sedan får man springa som en tok för att hinna plocka in allting om det vankas busväder. *fniss*
Fast det gör ingenting. Det är så mysigt att få njuta och slänga sig i en soffa med mjuka dynor och kuddar de få fina dagar vi har här i Sverige...

I always take out alot of cozy pillows in the garden when the sun is shining, and I always have to rush around and taking them inside again when the rain is coming... Hi, hi, hi... I'll never learn...

Puss från Suss

12 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Ha,ha..jag plockar också ut, men så sitter jag aldrig ner på ändan där:-)
Kram Lotta

n o r d i n g å r d e n sa...

Hjääälp, jag hinner med alla dina vackra inlägg! Ja, de där dynorna är verkligen ett kap på Jysk! Nu får man vara dyn-vakt hela tiden: ) just nu vore det skönt med en skur faktiskt, sååå varmt! Mari.

Hem ljuva hem sa...

Det är nog det som kallas för Svensk sommar...ut med grejerna och efter en stund in med dem igen..:-) Fast hitintills har de mest varit ute..förutom i morse då...när det ösregnade här.
Ha en skön kväll..ute då förhoppningsvis..
Kram Anneli

Seawashed sa...

me too.

Millas hem sa...

Jag är precis likadan! Det är så roligt att piffa och fixa, och sen får maken plocka in
allt...ibland!=))

Kramis

signerat 71 sa...

Hej, det var lustigt. Tänkte just nu "ska bara kika in på Me & Alice blogg innan jag bär in kuddar & dynor" - så handlar ditt inlägg precis om detta:))
Ha en skön kväll!
Kram J

signerat 71 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maria Krusagården sa...

Hej!Vilka snygga dynor..jag gillar randigt.
Tänk inte på det med fikat,du hade ju för tusan fullt upp med alla kunder...och jag..ja jag hade ju fullt upp med att trycka in oss och allt i bilen..*fniss*det va så fullt så stackars barnen höll på att få syrebrist där bak..fniss..
Kram Maria och Thilde

Vida sa...

hej krångelmajja...tror att vi är många som är som du...vi fixar mysställen överallt och vill vara ute så mycket det går...laga all mat, äta och sova ute om vädrat tillåter

sommar ska vara easyliving:)

syrr o jag har just badat i barnbarnens lilla pool under björken;D

underbarasommarkramarvännen
Vida

katarina sa...

Godmorgon!
jag fnissar när jag ser framför mig hur du ränner omkring...hihi...
Fast jag är likadan....ut med en massa för att vissa dagar tom. konstatera att man inte ens hunnit sitta på de där ställena....;)
men fint blir det ju!
Ha en mysig dag!
Kram Katarina

Ett Vitare Hem sa...

hihi vi är fler som du ;o)
Ha en riktigt härlig dag!
Kramis/LenaS

angela walker jewelry sa...

What beautiful cushions! I love the wicker basket too.....
Health and happiness,
Angela

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin